Forum Forum Chrząstawy Strona Główna Forum Chrząstawy

 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasięg T-Mobile i Plus.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Chrząstawy Strona Główna -> Chrząstawa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Nie Paź 20, 2013 17:57    Temat postu: Zasięg T-Mobile i Plus. Odpowiedz z cytatem

Sieć T-Mobile wspólne z Plusem Przeprowadzili na Naszym terenie w dniach 3.09.2013 - 5.10.2013 modernizację sieci. W szumnych zapowiedziach ta modernizacja miała dać nam rewelacyjny zasięg i prędkość internetu nawet wewnątrz budynków. Ty,czasem u mnie i kilku moich znajomych w domu nie sposób prowadzić rozmowy. połączenia nie można nawiązać , albo są zrywane w trakcie. Wysłanie mms-a graniczy z cudem o internecie już nawet nie wspomnę. Po reklamacji w BOA sieci T-Mobile dostałam odpowiedź cyt - "Wina za zły zasięg nie leży po stronie sieci". Mam prośbę , a może apel do innych użytkowników , którzy mają podobne problemy. Zgłoście to w BOA jako reklamacje . Być może jak zaleje ich większa fala reklamacji to dotrze do nich że coś jest nie tak po ICH STRONIE. Może wtedy zajmą się tym i coś z tym fantem zrobią. Jeżeli nie to trzeba będzie pomyśleć i zmianie operatora.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Paź 20, 2013 17:57    Temat postu:

Powrót do góry
PaxMax
początkujący
początkujący


Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 38

PostWysłany: Nie Paź 20, 2013 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam. W naszych telekomach w centrum monitorowania sieci mają oprogramowanie korelujące zgłoszenia i zapalające odpowiednie alarmy w zależności od ilości zgłoszeń w danym regionie. Aby to zadziałało trzeba wybrać sobie jeden konkretny dzień.

Generalnie od kilku tygodniu plus działa tragicznie. Czyżby to skutek tej modernizacji? Zauważyłem nadajnik play przy skręcie na Wojnowice. Prośba o info jeśli ktoś ma Play jak jest z zasięgiem. Play ostatnio ma ciekawą ofertę, więc może warto się przenieść.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tofu



Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 21, 2013 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, też mamy problem z zasięgiem Plusa. Dzisiaj zgłosiliśmy do BOK trzy numery. Potwierdzam, że faktycznie im więcej zgłoszeń tym większa szansa, że coś z tym zrobią. wcześniej mieliśmy Playa i też było fatalnie z zasięgiem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
forumowicz
forumowicz


Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 70

PostWysłany: Pon Paź 21, 2013 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam problemy z siecią plus!!!! http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.07469493646793,17.266216278076172/z/12
Z mapki wynika że po modernizacji zalogował się mobyland z lte1800,chyba to od plusa. Niby świetnie tylko zasięg faluje od jednej do kilku kresek w tej sieci.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
GOŚKA
nowicjusz
nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 7

PostWysłany: Wto Paź 22, 2013 11:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę do lokalnej telwizji o interwencję w postaci spotkania czy telefonu do kompetentnych osób i wyjaśnienie z jakich powodów występuja problemy z zasięgiem, pani konsultantka jest niezorientowana w temacie tu raczej należy kontaktować się z kimś wyżej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Sro Paź 23, 2013 09:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o T-Mobile to wspólnie ze znajomymi złożyliśmy we Wrocławiu w salonie firmowym zbiorową reklamację na jednym piśmie. Dotyczy ona 16 numerów abonamentowych w T-Mobile. Pani , która przyjmowała pismo poinformowała że dobrze by było jak inni użytkownicy sieci w Chrząstawie zrobili by podobnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
admin*
-
-


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 408

PostWysłany: Pią Paź 25, 2013 16:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gruby napisał:
Myślę, że trzeba sprecyzować o jaki zasięg chodzi i jakiego operatora. No i oczywiście jedna osoba skarżąca się na zasięg to zbyt mało. Ponadto dobrze byłoby przedstawić ten problem do kamery przez wypowiedź kilku osób. Dopiero wówczas będzie przyczynek do rozmów z operatorem bądź operatorami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
admin*
-
-


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 408

PostWysłany: Pią Paź 25, 2013 16:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GOŚKA napisał:
Mnie chodzi o sieć PLUS ale z tego co obserwuje klienci tmobile też mają problemy z działaniem sieci. Jeżeli znajdą się chętni do poruszenia problemu przed kamerą to ja również jestem otwarta na nagranie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
admin*
-
-


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 408

PostWysłany: Pią Paź 25, 2013 16:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gruby napisał:
Czekam na odzew
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
GOŚKA
nowicjusz
nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 7

PostWysłany: Czw Paź 31, 2013 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znajomi boją się kamery tak więc pomysł z setką odpada:(
Zostaje starać się o wyjaśnienia na drodze papierkowej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
remila



Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 1

PostWysłany: Czw Paź 31, 2013 17:43    Temat postu: T-mobile problem Odpowiedz z cytatem

Witam!

Czy ktoś z was dostał już jakąś odpowiedź? Ja niestety dostałem już dwa razy odpowiedź negatywną, w sensie "sieć działa prawidłowo, wszystko zależy od natężenia itp. bla bla bla " Sad( Macie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić? Jestem w sieci T-mobile.

Remik
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Czw Paź 31, 2013 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie podobnie . Dostałam sms-a w odpowiedzi na swoją reklamację o treści : "T-Mobile.Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem nie wykrywając błędu po stronie sieci.Pozdrawiamy." Takie same sms-y przyszły na wszystkie numery , które były w zgłoszeniu reklamacyjnym. Crying or Very sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
GOŚKA
nowicjusz
nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 7

PostWysłany: Czw Paź 31, 2013 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Początkowo pomyślałam o p. Gróbarczyku ażeby wykonał telefon do kogoś na górze u operatorów mówiąc że jest lokalnym dziennikarzem z Tv, to zmienia postać rzeczy i operator wie że nie rozmawia z byle kim kogo można zbyć jednym zdaniem a temat będzie drążony.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PaxMax
początkujący
początkujący


Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 38

PostWysłany: Pią Lis 01, 2013 00:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gosia. No strasznie się wystraszą o wizerunek. Takich sytuacji mają tysiące i totalnie nie wpływają na całokształt strategicznych planów modernizacyjnych. Wierzą, że każdy się modernizuje i liczba niezadowolonych jest stała i lepiej zrobić dobrą ofertę. Na tą chwilę najlepsze oferty ma Play bo po prostu musiał mieć. Budował systemy już na błędach innych i nie skomplikował wszystkiego tak bardzo. Tym samym miał niższe koszty, co z pewnym dumpingowym podejściem przynosi efekty. O ofertach takich jak ma PLAY w T-Mobile mówiło już się wiele lat temu, aby zaryzykować. Ale nikt nie chciał ryzykować, więc PLAY oferuje najtaniej ze wszystkich darmowe rozmowy w abonemencie choć bez stacjonarnych bo one są domeną z kolei Orange. Trzeba przetestować kilka sieci i wybrać tę, która ma najlepszy zasięg. Ja zamierzam niedługo wypróbować tego PLAYa. Nadajnik przy drodze na Wojnowice widzę praktycznie z okna. Jeśli działa to musi być dobry zasięg. Z plusem jest naprawdę tragedia. Kiedyś w T-Mobile nazywali Erę domowę - "Era Balkonowa". Teraz jest "Plus balkonowy" u mnie. Muszę zmienić na coś. Ale w tej chwili testuję. Bardziej mnie jednak boli brak internetu o transferze min. 10mbps.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gruby
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 617
Skąd: Kamieniec Wrocławski

PostWysłany: Pią Lis 01, 2013 07:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety - takie jest życie.
Stąd wzięło się powiedzenie, że do odważnych świat należny.

I pomyśleć, że mówią o Plakach, że jesteśmy nietolerancyjni!? A my tolerujemy dziadostwo na każdym kroku. I dlatego ono tak dobrze w naszym kraju funkcjonuje. Uwierzcie mi - wiem co piszę
_________________
telewizjaczernica
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
admin*
-
-


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 408

PostWysłany: Pią Lis 01, 2013 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PaxMax napisał:
GOŚKA napisał:
Mam prośbę do lokalnej telwizji o interwencję w postaci spotkania czy telefonu do kompetentnych osób i wyjaśnienie z jakich powodów występuja problemy z zasięgiem, pani konsultantka jest niezorientowana w temacie tu raczej należy kontaktować się z kimś wyżej.


Problem w tym, że nie ma kogo zapytać Smile. Działa to tak, że jacyś managerowie na górze decydują z zarządem o rozbudowie sieci. Robi się olbrzymi projekt i idą w to miliony. Użytkowników ma się w d... Coś jak z drogami... aby było w przyszłości lepiej muszą trochę pocierpieć. Centrum monitorowania siedzi zbiera sygnały i wysyła alarmy, ale oprogramowanie lub operator monitorujący wie, że jest rozbudowa i ignoruje te alarmy. Każda napotkana osoba powinna odsyłać z oficjalnymi pytaniami do PR gdzieś w Warszawie. Zadanie takiego pytania i uzyskanie innej odpowiedzi niż trwa rozbudowa przepraszamy jest moim zdaniem mission imposible. W dodatku niewiele wniesie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieustępliwość i konsekwencja w działaniu zaowocowała. T-Mobile w końcu się przyznało że to ich wina. Właśnie otrzymałam kolejną odpowiedź na swoją reklamację. Cyt.-"Przepraszamy, ale zgłoszony problem techniczny jest nadal rozwiązywany. Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązaniu problemu." Ciekawe jak długo to jeszcze potrwa? Mam nadzieję że teraz kiedy już się przyznali że jednak problem istnieje to wkrótce to naprawią i skończy się bieganie w poszukiwaniu zasięgu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeczytajcie ten artykuł. Całkiem możliwe że w Chrząstawie też mamy do czynienia z takim samym zjawiskiem jakie on opisuje.http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/za-wzmacnianie-zasiegu-gsm-na-wlasna-reke-tysiac-zlotych,1963206
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paloma
początkujący
początkujący


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Chrząstawa

PostWysłany: Sob Lis 16, 2013 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieustępliwość opłacała się. Od czwartku (około 15.00) zasięg T-Mobile jest ok Smile Ciekawe czy na stałe Question
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ROB
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 409

PostWysłany: Nie Lis 17, 2013 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I myślisz że to dzięki twoim staraniom? Spieprzyli coś na nadajnikach przy okazji swoich modernizacji po których miał być najlepszy zasięg w polsce i naprawa teo zajeła troche czasu. tak mi się wydaje. Pojedynczy klient nie ma faktycznie żadnego wpływu na ich działania bo to wielka korporacja.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PaxMax
początkujący
początkujący


Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 38

PostWysłany: Czw Lis 28, 2013 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sceptyk napisał:
...Pojedynczy klient nie ma faktycznie żadnego wpływu na ich działania bo to wielka korporacja.


Chyba, że się ma dobrego znajomego z dostępem do takich informacji. Ale nawet pracownicy nie mają większego wpływu na proceduralnie ustawione machiny korporacyjne. Po prostu prowadzili jakieś prace i skończyli. Ja w międzyczasie przeniosłem się do PLAY i mam szybkość na Internecie mobilny down: 1.3Mbps i up: 0.3Mbps. Szału nie ma, ale wystarcza tylko do mniej skomplikowanych stron WWW.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Lis 28, 2013 11:31    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Chrząstawy Strona Główna -> Chrząstawa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Forum Chrząstawy  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group